Epidemiološke razmere v državi so se umirile do te mere, da so ponovne dovoljene tudi predstave na gledaliških odrih. Tako tudi Kulturno društvo Loški oder Škofja Loka v petek, 4. junija 2021, ob 20. uri začenja pester junijski program z glasbeno komedijo, avtorsko reciklažo Feydeaujeve komedije »Strasti, laži in maček v žaklju« v režiji Milana Goloba, ki si jo bo možno ogledati na Loškem odru. Vstopnice: 12 €, 10 €.

Nastopajo: Jan Bertoncelj, Matej Čujovič, Nives Mikulin k. g., Bojan Trampuš, Irena Kožuh, Blaž Vehar, Petra Kalan, Matjaž Eržen in Tilen Draksler. Prevod: Tita Simoniti; asistent režiserja: Blaž Vehar; scenografinja in kostumografinja: Tina Dobrajc; koreografinja: Mateja Jerebic; korepetitor: Tilen Draksler; lektor: Ludvik Kaluža; oblikovalec svetlobe: Milan Golob; lučni mojster: Igor Pinterič; šepetalka: Ana Babnik; oblikovanje: Mito Gegič in Tina Dobrajc.

»Predstava je avtorski projekt, nastal po dramski predlogi francoskega komediografa Georgesa Feydeauja (letos praznujemo 100-letnico njegove smrti). Iz izvirnega besedila smo ohranili glavni potek dogajanja, le poudarke smo nekoliko zamaknili. Pacarel je še vedno nouveau riches, ki si je ustvaril bogastvo s prodajo sladkorja za diabetike. Še vedno si želi uprizoriti ‘svojo’ opero (ki jo je sicer zložila njegova hčerka). Tudi tokrat v lagodno življenje neke družine iz višjega srednjega sloja trešči komedija zmešnjav v podobi Dufaussetovega sina, ki ga vsi zamenjajo za slavnega tenorista Dujetona, ki naj bi zagotovil Pacarelu lek za njegovo nečimrnost. Pacarel, pretresen nad veličino velikega tenorista, z njim brž sklene pogodbo in mladega trojanskega konja, v katerem kar vre od hormonov in strasti, pripelje v dotlej mirno družinsko življenje. Strasti pa vemo, kako vnetljive so na sobni temperaturi … V predstavi smo se poigrali z osnovnim zapletom, ga nadgradili z žlahtno popevko, živo glasbo in plesom. Res je, znebili smo se naivnosti, ki zaznamuje izvirno besedilo, a pridobili igrivost. Že v procesu nastajanja predstave nam je glasba, v živo izvajana na pianinu, služila kot nenehen vir navdiha in zabave. To prekipevajočo energijo naših teles je v ples in gib oblikovala koreografinja in tako se je zaprašena konvencija bulvarke oz. vodvila sprostila, igra igralcev je postala igriva, sodobnejša in bolj pisana na kožo sodobnemu gledalcu.«

Vir: Kulturno društvo Loški oder

Foto: FB dogodka

Povzel: Janez Porenta