V torek je Društvo za marketing Slovenije v sklopu 23. Slovenske marketinške konference podelile letošnje nagrade »Marketinška odličnost 2018«, s katerimi nagrajuje najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Med devetimi finalisti je zmagovalec Droga Kolinska, ki je prejela nagrado v kategoriji velikih podjetij. V kategoriji »segment B2B« pa je zmaga odšla v Škofjo Loko, v podjetje Knauf Insulation.

Podjetje Knauf Insulation si je nagrado zaslužilo s poslovanjem v izjemno koncentrirani panogi, ki jo obvladuje nekaj podjetij. Razloge je moč pripisati tudi dobremu poznavanju lastnih kupcev, ki jih postavljajo v središče delovanja, in ciljnemu usmerjanju aktivnosti marketinga. Ta je vključen v vseh fazah od načrtovanja do upravljanju proračuna. Podjetje ima poglobljen vpogled v celoten nakupni proces, ki mu prilagaja vse marketinške aktivnosti. Velik poudarek daje povezovanju marketinga, prodaje in razvoja, s čimer uspešno razvija nove inovativne produkte. Prepoznano je tudi kot podjetje, ki znotraj stroke deli znanje. Vodilo prodaje njihovih izdelkov je energetska učinkovitost, ki potrebuje nenehno ozaveščanje, pa tudi urejanje področja z zakonodajnega vidika.

»Naše aktivnosti so bile pogosto zelo edinstvene in zlasti znotraj panoge pionirske, včasih tudi precej drzneZaradi posebnosti naše dejavnosti običajno rezultati prihajajo z večjim ali manjšim zamikom, zato je tudi merjenje učinkovitosti in vrednotenje teh aktivnosti precejšen izziv. Nagrada nam pomeni priznanje, da razumemo proces preobrazbe marketinga zadnjega obdobja, tudi proces transformacije klasičnih komunikacijskih kanalov v digitalne,« pogled na prejeto nagrado predstavljajo v podjetju Knauf Insulation.

Podjetju za nagrado čestitam!

Foto: Knauf Insulation

Avtor: Janez Porenta