Kdor se vsaj tu in tam ustavi na Podnu, ga zagotovo pozna. Matej Hartman je prepoznaven loški obraz, njegovi hamburgerji in topli sendviči (s tradicijo) pa uveljavljena blagovna znamka, ki te zasvoji. Toda Matej ni le lastnik in prodajalec v okrepčevalnici Mah za Športno dvorano Poden, temveč tudi zaprisežen gorski kolesar in turnokolesarski vodnik II.

Njegova gostinska kariera traja že več kot četrt stoletja. »Prvi Mah smo postavili pred 27 leti v vogalu Šolske ulice nasproti glavne avtobusne postaje. Tisto je bila samo majhna lesena brunarica. Stregel sem skozi okno, na terasi je bilo 5 ali 6 mizic, zaprtega prostora za goste ni bilo. A lokacija je bila dobra, saj je bila zelo frekventna: tik ob glavni cesti, z velikim parkiriščem in mnogimi poslovnimi zgradbami naokoli. Pred osmimi leti so na občini sprejeli načrt, da bodo ta del mesta, skupaj z avtobusno postajo, povsem spremenili, in moral sem se umakniti. Ti načrti se (še) niso uresničili, jaz pa sem imel takrat neverjetno srečo in dobil novo lokacijo na Podnu. Tam je že stala manjša brunarica, ki je bila takrat zaprta. Z Zavodom za šport sem sklenil najemno pogodbo in jo obnovil ter preuredil,« po preteklosti pobrska Hartman.

1. So vaše stranke večinoma dijakinje in dijaki ali se pri vas ustavljajo tudi drugi?

Med šolskim letom so moje stranke pretežno dijaki. Dopoldne iz gimnazije in šolskega centra, popoldne študenti ob delu. V toplejših mesecih pa tudi starši z majhnimi otroki, ki se lahko varno igrajo na travniku med kamnito ograjo sprehajalne poti ob potoku in ograjenim teniškim igriščem. Pa teniški igralci in odbojkarji. Številni so tudi igralci tenisa, ki v Mahu rezervirajo termine in dobijo ključe garderob, pa odbojkarji na mivki, kolesarji, sprehajalci … Mnogi pridejo tudi po malico ali kosilo. Hrano pojedo v Mahu ali pa jim jo zavijemo in jo vzamejo s seboj.

Hamburgerji in topli sendviči so stalnica že 27 let. Še vedno delam enake kot prvi dan.

2. Kaj iz vaše ponudbe gre najbolj v promet?

Hamburgerji in topli sendviči so stalnica že 27 let. Še vedno delam enake kot prvi dan. Veliko gre tudi “kave za s seboj”. V decembru smo začeli ponujati tudi lastno panakoto z različnimi prelivi. Zaenkrat kaže, da se bo prijela.

3. Je kaj, česar še nimate v ponudbi, pa bi v prihodnje radi imeli?

Jeseni sem začel delati z novo ekipo fantov in deklet. Za prihodnje leto imajo kar nekaj dobrih idej in če mi bodo pomagali, jih bomo poskušali uresničiti. Ena od njih je večja ponudba osvežilnih poletnih napitkov.

V Mahu uporabljamo le kakovostne surovine in izdelke, ki so sicer dražji, a zagotavljajo dobro kakovost, ki zadovolji goste.

4. V čem ste drugačni, boljši od konkurence?

V lokalu delam skoraj vsak dan (med vikendi je Mah zaprt), zato dobro poznam želje in navade strank. V Mahu uporabljamo le kakovostne surovine in izdelke, ki so sicer dražji, a zagotavljajo dobro kakovost, ki zadovolji goste. Če je le mogoče, sodelujem z lokalnimi dobavitelji. Moji dobavitelji so mesariji Štajnbirt in Arvaj, pekarna Burnik iz Žirov, loški Mercator CC, Nama, Tina iz Komende …

5. Ste tudi navdušen gorski kolesar. Kako usklajujete službene obveznosti s kolesarskimi podvigi?

Gorsko kolesarjenje je že dolgo moj šport številka ena. Pred leti sem ga začel spreminjati tudi v posel. Imam licenco za turnokolesarskega vodnika II in zadnji dve leti organiziram dogodke in vodim ture po Sloveniji, še več pa po tujini. Pri tem mi pomaga tudi žena, prav tako pa ne bi šlo brez odlične ekipe v okrepčevalnici. Pri dveh službah ostane malo prostega časa. Tako se pač zgodi, ko hobi spremeniš v posel. V službi si tudi takrat, ko nisi. Po drugi strani pa je vodenje kolesarskih tur lepa služba. Ker je z leti Mah postal prepoznavna znamka, sem kolesarski del posla poimenoval MahMTB. Več o njem najdete TUKAJ.

Foto: osebni arhiv

________________________________

Poznate Ločanko ali Ločana, ki bi ga/jo bilo vredno predstaviti v rubriki “Ločan ekspres”, v kateri predstavljam ljudi, ki so uspešni na svojem področju? Sporočite mi na info@loske-novice.si.