Vam je prispevek všeč?

Portal Loške novice, ki ga berete, je entuziastično vzniknil pred skoraj letom dni. Lanskega novembra. Le nekaj tednov prej pa je na lokalni medijski parket ambiciozno stopila tudi platforma Škofja Loka moje mesto, ki se je sprva nezadržno hitro širila na Facebooku, nato pa tudi na Instagramu. V letu dni (ravno včeraj je praznovala prvi rojstni dan, za kar ji čestitam in želim še na mnoga leta!) je postala izjemno pomemben dejavnik obveščanja v Škofji Loki in okolici, predvsem pa generator vsega, kar se v naši občini (in širše) dogaja in je vredno objave. Prav se mi je zdelo, da predstavim ekipo ustvarjalcev platforme Škofja Loka moje mesto, brez imen, kot skupnost. Želim jim, da bi njihovo navdušenje žarelo še dolgo.

Kaj vas je gnalo, da ste se lotili in ustvarili lokalni facebook portal Škofja Loka moje mesto, ki je v letu dni postal pomemben in opazen medij na Škofjeloškem?
Na kratko? Želja po postavitvi ene od oblik povezovanja in sodelovanja vseh loških deležnikov, ki bi jo vzeli za svojo. Ideja o zasnovi lokalne platforme je tlela že dolgo, resno pa se je vžgala ob vrčku, bolj verjetno pa kar dveh (ker se še nobena dobra zgodba ni spisala ob mleku, je bilo v vrčkih pivo), po spominu je šlo za krafta dveh malih pivovarn, eno s poreklom z Vrhnike in koreninami iz Avstralije, Sipa; drugo pa iz prepišne Wajdowschne, Pelicon. Idejo sta izvirno sooblikovala dva prijatelja. Kdor po Loki hodi z odprtimi očmi in odprte glave, se aktivno udejstvuje pri raznoraznih družbenih aktivnostih, dogodkih in društvih, spremlja male trgovce, obrtnike, podjetnike, mlade kmetije, obiskuje dogodke in se pogovarja z ljudmi, ki dogodke organizirajo, hitro ugotovi, da imamo v Loki prisoten problem enotnega, skupnega in združevalnega nastopa. Cilj pa imamo skupen ali vsaj precej podoben. Zalivanje stotih vrtičkov namesto enega nam žal ne prinaša pravega efekta. Veliko energije porabimo vsak zase, namesto da bi delovali skupaj. Vzajemno. Mušketirsko. Za dobro vseh. Precej projektov pade zaradi nezmožnosti sodelovanja med deležniki, ker se ljudi takoj segmentira, ali bolje, profilira. Ta problem z idejo skupne platforme lahko torej rešimo le tako, da upravljavec platforme ostane anonimen. Čeprav so ljudje sprva zadržani in skeptični, opazujejo s strani, sčasoma začnejo sodelovati. Sploh če ima za ljudi ideja oziroma platforma neko dodano vrednost ali jim reši določen problem. Zastonj. Seveda se sprašujejo, zakaj bi nekdo porabil kupe časa za tak projekt in zakaj bi nekdo porabljal svoj denar za reklamo drugih, pa je odgovor povsem preprost: pokazati pot, da se s skupnimi močmi in sodelovanjem – da. Tudi v Loki. Za dobro vseh skupaj. Gre za altruizem in pogled, usmerjen naprej. Vredno investicije in časa, če bo tako početje zbudilo še koga in ga privabilo v aktivno ekipo. Tudi zato se poskušamo v največji meri izogibati političnih vsebin, ki konec dneva vodijo le v prepire, ti pa dokazano ne rešijo ničesar.