Vam je prispevek všeč?

Upravna enota Škofja Loka uporabnike storitev obvešča o še eni novosti, namreč da so v upravni enoti uvedli sistem upravljanja čakalnih vrst.

Stranka, ki se želi poslužiti njihovih storitev sprejemne pisarne, ob vstopu v upravno enoto prevzame številko na avtomatu za upravljanje čakalnih vrst – s fizičnim prevzemom številke ali s skeniranjem QR-kode.

V nadaljevanju stranka svoj status spremlja na informativnem ekranu pred sprejemno pisarno ali prek aplikacije s pomočjo skenirane QR-kode.

S to novostjo so poskrbeli za boljšo organiziranost čakajočih strank, obenem pa sistem upravljanja čakalnih vrst omogoča strankam, da lahko prek aplikacije spremljajo svoj status v čakalni vrsti.

V praksi to pomeni, da strankam v primeru daljše čakalne dobe ni več treba stati v vrsti, temveč si lahko ta čas drugače organizirajo, svoj status pa spremljajo prek aplikacije, ki jim sporoča, koliko oseb je še v čakalni vrsti pred njimi.

Vir: UE Škofja Loka

Foto: Občina Škofja Loka

Povzel: Janez Porenta

3 2 votes
Article Rating