Ker je ob uvedbi nove aplikacije »doZdravnika« v Zdravstvenem domu Škofja Loka nastalo nekaj zmede med občani, so se z namenom, da bi pripomogle k razumevanju občanov, s pojasnilom oglasile 3 škofjeloške koncesionarske ambulante: Ambulanta Šubic, d. o. o., Medim, d. o. o., in Zasebni zdravstveni Zavod RR Škofja Loka. Njihovo pojasnilo v nadaljevanju objavljam v celoti:

»Ker se pojavljajo vprašanja pacientov v zvezi z aplikacijo ‘doZdravnika‘, ki so jo začeli uporabljati v Zdravstvenem domu Škofja Loka, podajamo pojasnilo.

V koncesionarskih ambulantah v Škofji Loki za komunikacijo s pacienti že nekaj let uporabljamo aplikacijo ‘Gospodar zdravja‘.

Če ste v Gospodarju zdravja že registrirani, dodatne aktivnosti za vas niso potrebne. Če pa še niste, si dostop uredite čim prej, ker komunikacija po e-pošti ni primerna.

Več informacij poiščite na spletnih straneh ambulant.

Aplikacijo ‘doZdravnika‘ uvajajo v Zdravstvenem domu. Za naše ambulante aplikacije ‘doZdravnika‘ ne morete uporabiti.«

Vir: Medim

Foto: Unsplash

Povzel: Janez Porenta