Upravna enota Škofja Loka z veseljem obvešča stranke, da uvaja enostavno in uporabnikom prijazno možnost rezervacije termina za uporabnike storitev UE Škofja Loka.
Rezervacija termina je zaenkrat možna le za storitve, ki se izvajajo na sedežu upravne enote, ni pa še možna rezervacija za storitve, ki se izvajajo na krajevnih uradih.
Rezervacijo termina uporabnik opravi na enostaven način:
- prek spletne strani TUKAJ,
- mobilne naprave (iOS, android, windows) s QR-kodo (spodaj),
- s pomočjo navodil avtomatskega telefonskega asistenta na številki 04/555-0-111,
- s pomočjo navodil e-pošte: ueskloka@gov.si.
Pri vsaki rezervaciji termina bo uporabnik prejel unikatno številko vrste, denimo W023, ki naj jo hrani do prihoda na okence upravne enote.
Ob prihodu v upravno enoto mora uporabnik spremljati aktivacijo njegove številke na informativnem ekranu za stranke.
Rezervacija bo aktivna izključno do roka, ko je uporabnik rezerviral termin. V kolikor bo na termin zamudil in bo njegova številka že klicana, bo rezervacija brisana.
V tem primeru bo moral uporabnik za dostop do storitve po novo številko, bodisi neposredno na vrstomatu na upravni enoti ali pa z rezervacijo novega termina prek predlaganih načinov.
»Zahvaljujemo se vam za zaupanje. Verjamemo, da bodo nove možnosti rezervacije termina dodatno izboljšale vašo izkušnjo pri obisku naše enote,« sporočajo iz UE Škofja Loka.
Vir: Upravna enota Škofja Loka
Foto: Wikimedia/Marjan Šavli
Povzel: Janez Porenta