Bralka Nataša me je opozorila na prošnjo z družbenega omrežja. V imenu delavne ekipe z Lubnika se je namreč oglasila oskrbnica Doma na Lubniku Tatjana Letnar in zapisala:
»Danes pa imam za vas nenavadno prošnjo. Ni in ni padavin, mi pa smo odvisni od kapnice, da vam lahko še naprej nudimo dobrote, ki ste jih vedno deležni. Veseli bomo vsakega litra vode. To bi veljalo bolj za moške: ko greste na Lubnik, si daste v nahrbtnik še kantico vode – koliko, je odvisno od vas. Vi nam boste prinesli vodo, mi pa vam bomo postregli z našimi dobrotami, čajem ali pijačo. Že vnaprej se vam najlepše zahvaljujemo.«
Če torej te dni načrtujete vzpon na Lubnik – nikar ne preslišite prošnje. Bralki Nataši pa hvala za namig.
Vir in foto: FB Tatjana Letnar
Povzel: Janez Porenta
Kaj to pomeni – da se bo nekdo “spluval ali skašlal” na svoji vodi ali pa bo neustrezna embalaža, ki jo bo nato na lubnik dostavil – in bomo ostali čajčkal to isto?
Če je voda samo za WC – pol je narave za vse zadosti in kolikor se spominjam je tudi zunanji WC (velja tudi za osebje)
Kdo garantira za neoporečno vodo? Kapnica gre skozi ustrezne filtre!
Upam, da kaj kmalu pride ustrezni inšp. nadzor in ustrezno ukrepa – prepovedati prodajo zaradi neizpolnjenih pogojev.
Ali plačat gasilce – da uredijo helikoptersko dostavo ali pa zapret kočo – kot je bila včasih pozimi, če že gondola ne deluje.
Marže so včasih gor kar lepe in zaslužki tudi, včasih je treba pa še kaj profi plačat – dostavo recimo.