Kot sem napovedal, so minuli petek župani šestih občin, ki ležijo v porečju Sore, s pristojnim ministrom za infrastrukturo dr. Petrom Gašperšičem na Loškem gradu podpisali dogovor o sodelovanju pri izvajanju projekta državnega in regijskega pomena »Načrtovanje in povezovanje kolesarskih in drugih poti na območju občin Gorenja vas – Poljane, Kranj, Medvode, Škofja Loka, Železniki in Žiri« z Regionalno razvojno agencijo Gorenjske in z občinami, po katerih bo potekala kolesarska povezava.

Nova kolesarska pot v skupni dolžini približno 70 kilometrov bo povezovala naselja v Selški (Železniki – Škofja Loka) in Poljanski dolini (ŽiriŠkofja Loka) in se prek Škofje Loke nadaljevala proti Kranju in Medvodam do D2 daljinske kolesarske povezave. Omenjene trase so del Gorenjskega kolesarskega omrežja, ki večinoma poteka po obstoječih prometnih cestah, le manjši del na že izgrajenih kolesarskih poteh. Izgradnja kolesarskih poti bo bistveno izboljšala prometno varnost turistov, rekreativnih kolesarjev in tistih, ki vsakodnevno kolesarijo v službo in šolo.

Poleg zagotavljanja prometne varnosti je cilj izgradnje tudi razvoj kolesarskega turizma, spodbujanje trajnostne mobilnosti in športno-rekreativnih dogodkov, izboljšanje kakovosti življenja lokalnega prebivalstva in spodbujanje zdravega načina življenja. Nekaj besed o tem mi je škofjeloški župan mag. Miha Ješe spregovoril v lanskem intervjuju ob robu Maratona Franja. Kot je župan pred dnevi povedal za Slovensko tiskovno agencijo, je škofjeloško območje oziroma porečje reke Sore prepredeno z mnogimi kolesarskimi potmi, a so te še najbolj primerne za rekreativne kolesarje: »Manjkajo pa nam tiste poti, ki so za turizem in širšo populacijo naših občanov najbolj pomembne. To so transverzalne poti, ki trenutno potekajo po prometnih in nevarnih trasah.«

Foto: Ministrstvo za infrastrukturo